OM DEAR DENIER
Vi ønsker at skabe værdi for samfundet
Dear Deniers mission er at være en positiv faktor i samfundet, på så mange niveauer som muligt.
Vi ser vores virksomhed som en del af et økosystem, hvor vi have positive indflydelse på kunder, leverandører, lokalsamfundet omkring os og miljøet.
Vi skaber løsninger, som overkommer de etiske og miljømæssige udfordringer som moderne strømpeproduktion skaber. Strømpebukser repræsenterer en af de største udfordringer i tekstilindustrien; stort overforbrug, lav kvalitet og svært forurenende produktion.
Dear Denier eksisterer for at bringe forandring, som gavner industrien og samfundet som et hele, ved at kombinere mode, videnskab og ordentlighed. Vi bruger vores virksomhed til at promovere diversitet og opbygge fællesskab baseret på gennemsigtighed, tillid og et godt hjerte.
GRUNDLAGET
VORES BÆRENDE VÆRDIER
INNOVATION
Vores tilgang er baseret på videnskab og samarbejde, med missionen at skabe betydningsfulde innovationer for den globale industri. Vi arbejder tæt med vores producenter og forskere inden for teknologi og bæredygtighed, for at skubbe de eksisterende produktionsmetoder imod en lavere – eller måske endda positiv – miljøpåvirkning.
Læs mere om, hvordan vi gør det i praksis
ORDENTLIGHED
En kerneværdi for Dear Denier er ordentlighed. Ordentlighed ligger til grund for alt, vi gør – vores designs, måden vi producerer på, de mennesker vi arbejder med, samfundet vi eksisterer i, og de ressourcer vi forbruger. Vores værdikæde er baseret på ærlighed og tillid, og vi vælger altid den bedst mulige praksis.
Læs mere om, hvordan vi gør dette i praksis
HAV HØJE FORVENTNINGER
Til os og til vores produkter. Når vi laver vores produkter, går vi ikke efter den billigste løsning eller den letteste eller hurtigste produktionsmetode. Vi lægger stor eftertanke og indsats i at skabe de bedst mulige produkter. Vi har høje forventninger til vores produkter – og det kan du også have. Vi bestræber os på at skubbe grænserne i industrien, og løse nogle af de største problemer. Du kan regne med at vores mission ikke er at sælge så mange produkter som menneskeligt muligt, men hellere at bruge vores virksomhed som et redskab til at gøre noget godt, på så mange måder som muligt. Det er din ret som kunde at kende og forstå hvad du har på, og hvad du køber dig ind i.